Jumaat, 7 Disember 2012

aku dah tak tahan ! :(

 Hello semuaa . Sumpah laa ! aku xdak mood nk share semua nie . .
sumpah lah skunk aku tengah nangis .  aku dah tak kuad lagii .
Aku dah taktahan nak hadapi dugaan nie . aku dh xtaw arah nk pikir semua nie
kadang-2 hidup nie buat aku rasa sakit hati ! marah ! sebal ! semua ada
mungkin nie balasan untuk aku . sebab xpenah nak hargai org yang sayang kad aku
Dulue aku MEGAH . sbb ada org syg aku . sampai taksanggup kehilangan aku
Ya Allah , aku betoi-2 rindue dia yang dulue . tiap-2 kali aku sembayang aku
takpenah miss untok doakan dia kembali macam dulue . Sumpah! aku rndu hg !
TAKMUNGKIN ! dia akan kembali lagi dalam hidup aku .
dia betoy-2 berubah , dy dah takmacam dulue . aku tak sanggup !
Ya allah kau kuad kan lah hati aku ini ya allah 
kau lembutkan lah hatie dia ya allah
kau bukak kanlah pintue hati dia untuk menerima aku kembali ya allah
Ya Allah , kau kekalkan lah hubungan aku dengan dia ya allah
kau berikan lah aku kekuatan dan ketabahan untuk menghadapi ujianmu :(
Ya Allah peliharah lah aku jalan yang diredhaimu ya allah