Isnin, 10 Disember 2012

* sampai hati awak bwad saia mcm nie :(

weah ~ dah xdak mood aku nak tulis semua nie .
Ya allah . aku buntu ya allah ,
makin hari makin sakit hatie aku  .
aku dah bet0i-2 taktahan . ya allah , apa patut aku bwad ?
lupakan dia ? cari laki laen ? 
kalaw benda tu mudah aku dah lama bwad .
aku dah lama ad yang laen . tapi aku takboleh .
aku terlalue sayang dia . sumpah ! aku takleh lupa dia !
DEMI ALLAH ! aku hanya mencintai dia  .
mayb dy bukan milik aku . 
selama nie aku ja yang terhegeh-2 sayang dia .
tergedik-gedik nak jumpa dia . aku ja yang lebih .
aku ja yang selalu panggil dia SAYANG .
wea awd hang patot berubah cepad sngat ha !
dulue hang takmacam nie .
patot ka ha aku lupa dia ? patot ka aku tingai dia .
ya allah . aku buntu ya allah , 
aku perlu dia kad samping aku . dia selalu bgi aku semangat .
mana hang yang dulue wea ? yang takhenti-2 SAYANG aku
yang takhenti-2 ada kad samping aku .
3taun , susah senang kita bersama .
dah macam-2 halangan yg kita tempuh .
tapie hang hancuq kan semua tu . 
TERIMA KASIH !